Geweldig 8,3
op basis van 669 beoordelingen

Recente beoordelingen

Selecteer type reiziger
Geweldig



uit 669 beoordelingen
  • Hygiëne 8,7
  • Faciliteiten 8,3
  • Ligging 9,2
  • Kamercomfort 8,6
  • Service 8,3
  • Verhouding prijs/kwaliteit 7,7
  • Ontbijt/maaltijden 7,4
Sorteer op

Bryna van Filipijnen
Groepen
G600 LKF Superior
Ik verbleef 3 nachten in mei 2015
great stay
location, value for money, friendli staff
Beoordeeld 07 december 2015

Alexander van Oostenrijk
Zakelijke reizigers
G600 LKF Superior
Ik verbleef één nacht in november 2015
Great location
Location, room standard, cleaness
Defintitely a good place to stay in HK, close to Lan Kwai Fong, MRT and the airport line! Will come back soon!
Beoordeeld 25 november 2015

amarsanaa van Mongolië
Zakelijke reizigers
G600 LKF Superior
Ik verbleef één nacht in november 2015
Best location, great staff, big room
Coffee machine, location, helpful staff
It was great definitely coming again
Beoordeeld 24 november 2015

Mohammad van Singapore
(Echt)paren
G600 LKF Superior
Ik verbleef 3 nachten in augustus 2015
good location
location size comfort
C'est la vie located next door pretty happs place shd check it out
Beoordeeld 15 november 2015

Han van Verenigde Staten
Zakelijke reizigers
G600 LKF Superior
Ik verbleef één nacht in september 2015
good location
clean, friendly staffs and location
good location and clean
Beoordeeld 31 oktober 2015

Gian van Filipijnen
(Echt)paren
G600 LKF Superior
Ik verbleef 3 nachten in oktober 2015
Exploding Toilets
Locatrion is good but not good otherwise
Horrible experience. I used to stay at Hotel LKF before and had good experiences but the last one was just horrid. Checking in, our rooms werent ready until 2:30pm. Granted check-in is really at 2:00pm but I just came from a red-eye so had expected to be accommodated earlier. At least in other hotels that is usually the case. So I walked outside and by the time I got back to the same receptionist they forgot who I was. It's something simple, but seriously, you can't even remember my name and face?! Anyway, the rooms are relatively spacious but I was assigned to a room with an exploding toilet. I sat down and was about to do my business until the toilet started gurgling and then it exploded unto my a**. Unfortunately "stuff" from other people's toilets came along with it so it wasnt really the nicest experience. The bathroom stank so bad that even if I wanted to take a shower to wash myself, the smell was just unbearable. The staff came, fixed the toilet but in the days after, there was still a stench lingering from the toilet. Disgusting. Would have assumed they would move me as a sign of courtesy but no. No chance. So much for service. Never staying here again. That's for sure.
Beoordeeld 29 oktober 2015

Daniel van Verenigd Koninkrijk
Gezinnen met jonge kinderen
G600 LKF Superior
Ik verbleef 2 nachten in oktober 2015
Review
Comfortable bed, friendly staff, pleasant breakfast.
Our stay was pleasant but not a 5 star experience.
Beoordeeld 24 oktober 2015

Laun van Maleisië
Individuele reizigers
G600 LKF Superior
Ik verbleef één nacht in oktober 2015
Great Design, Facilities and Location
Cleanliness, Location, Staff
Beoordeeld 22 oktober 2015

Lionel van Singapore
Individuele reizigers
G600 LKF Superior
Ik verbleef 2 nachten in april 2015
Good stay good service
good room view service and everything
Good and robust at night
Beoordeeld 21 oktober 2015

Michael van Australië
Zakelijke reizigers
G600 LKF Superior
Ik verbleef één nacht in augustus 2015
Great Rooms!
Rooms
Only a short overnight stay but the hotel was very nice and the room was great
Beoordeeld 17 oktober 2015


1

Selecteer uw loyaliteitsprogramma

Klik op PointsMAX bovenaan de pagina en u zult veel populaire luchtvaartmaatschappijen en loyaliteitsprogramma's zien om uit te kiezen.

2

Kies a kamer met punten

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Bespaar tot wel 4900 punten

Elke toepasbare kamer zal de punten tonen die u met de boeking krijgt

3

Meld aan en verdien punten!

  • Programma Lidmaatschap-ID
  • Ik verblijf niet in de kamers in deze boeking. Ik maak deze boeking voor iemand anders.

Vul uw lidmaatschaps-ID in voor uw gekozen programma tijdens het boeken. U krijgt het aantal bij de boeking getoonde punten nadat u heeft uitgecheckt. Zo simpel is het!

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: