Recente beoordelingen

Selecteer type reiziger
Zeer goed



uit 614 beoordelingen
  • Hygiëne 8,2
  • Faciliteiten 7,1
  • Ligging 7,4
  • Kamercomfort 7,9
  • Personeel 8,1
  • Verhouding prijs/kwaliteit 7,9
  • Ontbijt/maaltijden 6,0
Sorteer op

HUI van Maleisië
Groepen
2 Slaapkamers Deluxe
Ik verbleef 3 nachten in november 2015
Great location with large space
Good Location,large space,comfortable stay
Great stay,walking distance to mtr station, large space
Beoordeeld 02 december 2015

Verona van Canada
Individuele reizigers
Eenpersoons Studio
Ik verbleef 6 nachten in november 2015
location
location, pricing and friendly staff
It was a very enjoyable stay.
Beoordeeld 29 november 2015

Verona van Canada
Individuele reizigers
Standaard tweepersoons
Ik verbleef één nacht in november 2015
location
location, pricing and friendly staff
It was very enjoyable stay.
Beoordeeld 29 november 2015

Verona van Canada
Individuele reizigers
Eenpersoons Studio
Ik verbleef één nacht in november 2015
location
location, price and friendly staff
It was a very enjoyable stay.
Beoordeeld 29 november 2015

tam van Hong Kong
(Echt)paren
Deluxe Studio met tweepersoonsbed
Ik verbleef één nacht in november 2015
Convenient
Nice! Convenient
Beoordeeld 27 november 2015

Verona van Canada
Individuele reizigers
Eenpersoons Studio
Ik verbleef één nacht in november 2015
convenient location
good location, friendly staff and clean
I enjoyed my stay very much as the hotel has lots of restaurants nearby and the MTR Kennedy Town Stations is close by as well as the A10 airport bus is also within walking distance.
Beoordeeld 27 november 2015

Siew van Singapore
(Echt)paren
Standaard tweepersoons
Ik verbleef 2 nachten in november 2015
Good location. Near MTR n restaurants
Serviced apartment
Enjoyable
Beoordeeld 24 november 2015

Valerie van Duitsland
(Echt)paren
Standaard tweepersoons
Ik verbleef 3 nachten in november 2015
Charming hotel in good location at fair price
Roof top, location, price
Perfect!
Beoordeeld 23 november 2015

Peter van Australië
(Echt)paren
Standaard tweepersoons
Ik verbleef één nacht in november 2015
Rooms for Hobits
Clean
We booked through Agoda for 6 nights, the 1st room they gave us was the smallest room we have ever seen and we have stayed in 7 hotels in the last 40 days,after we complained we got a larger room but it was only for 1 night so we cancelled and went to another hotel, the rooms on the web site are not what you get so be careful when booking,
Beoordeeld 21 november 2015

Lee van Maleisië
(Echt)paren
Standaard tweepersoons
Ik verbleef 5 nachten in september 2015
Overatted hotel and cleanliness terrible
Its location close to amenities
The room was small and crammy which was make worst by the constant blasting of the air condition right onto the bed. We have to cover ourselves with the blankets all the time and ended up waking up from sweating a few times during the night. Not a pleasant feeling at all. Shower is not pleasant either as water constantly overflow from the shower room onto the outside bathroom area during shower. The hairs left by previous visitor are left on the bathroom and shower water outlets causing the blockage and the cleaners just left them there. Will never go back to stay in this place.
Beoordeeld 21 november 2015


1

Selecteer uw loyaliteitsprogramma

Klik op PointsMAX bovenaan de pagina en u zult veel populaire luchtvaartmaatschappijen en loyaliteitsprogramma's zien om uit te kiezen.

2

Kies a kamer met punten

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Bespaar tot wel 4900 punten

Elke toepasbare kamer zal de punten tonen die u met de boeking krijgt

3

Meld aan en verdien punten!

  • Programma Lidmaatschap-ID
  • Ik verblijf niet in de kamers in deze boeking. Ik maak deze boeking voor iemand anders.

Vul uw lidmaatschaps-ID in voor uw gekozen programma tijdens het boeken. U krijgt het aantal bij de boeking getoonde punten nadat u heeft uitgecheckt. Zo simpel is het!

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: