Terug naar hotelinformatie

2015
Zeer goed 7,9
op basis van 5141 beoordelingen

Recente beoordelingen

Selecteer type reiziger
Zeer goed



uit 5141 beoordelingen
  • Hygiëne/conditie hotel 8,0
  • Faciliteiten 7,5
  • Ligging 9,0
  • Kamercomfort 7,8
  • Personeel 7,8
  • Verhouding prijs/kwaliteit 7,7
  • Ontbijt/maaltijden 6,8
Geverifieerde beoordelingen

SIMONE S. van Singapore
Gezinnen met jonge kinderen
Ik verbleef 4 nachten in augustus 2015
5d4n
Friendly staff
Staff was friendly and helpful. Would recommend my friends to stay. Near mtr and city bus to and fro the airport.
Beoordeeld 15 augustus 2015

Khwansunee B. van Thailand
Gezinnen met oudere kinderen
Ik verbleef 3 nachten in augustus 2015
Good
Staffs. Room. Location
Recommend from friends
Beoordeeld 14 augustus 2015

Eunice O. van Singapore
Groepen
Ik verbleef 3 nachten in augustus 2015
Great stay! Awesome location!
1) great location! 1 minute walk to the MTR exit. 2) the hotel is clean and even the smallest room is actually spacious enough. 3) it offers a free food with mobile data. No need to purchase SIM card!
Awesome!
Beoordeeld 14 augustus 2015

kIAT F. van Maleisië
(Echt)paren
Ik verbleef 3 nachten in augustus 2015
good hotel for holiday makers
value for money. good location. friendly staffs.
Comfortable, enjoy.
Beoordeeld 13 augustus 2015

Chris M. van Nieuw-Zeeland
Groepen
Ik verbleef 4 nachten in augustus 2015
Convenient location
Quiet and safe hotel. Room was small but everything necessary was there. Jug didn't wirk, air con was not functioning, shower didn't drain and carpet very dirty.
Satisfactory stay... Hotels in HK are generally expensive. Staff attended to room issues( jug and air con). Proximity to mtr very convenient.
Beoordeeld 12 augustus 2015

Huat E. van Singapore
(Echt)paren
Ik verbleef 3 nachten in augustus 2015
Short stay in central hk
Location, cleanliness, efficiency
Overall pleasant stay. Hotel was close to mtr and is a stop of the airport express. High floor and clean rooms.
Beoordeeld 12 augustus 2015

Paula H. van Verenigd Koninkrijk
Gezinnen met oudere kinderen
Ik verbleef 2 nachten in augustus 2015
served our purpose
Location, clean, helpful staff
Very good. Served our purpose and good location. Upgraded room had free mobile phone to use (handy for days out - had 3G). Booked B&B but upgraded buffet to upstairs restaurant (at a cost).
Beoordeeld 12 augustus 2015

WONG T. van Hong Kong
Gezinnen met oudere kinderen
Ik verbleef één nacht in augustus 2015
Value for money
close to MTR station, close to MongKok, shopping, quite at streeet corner
Beoordeeld 12 augustus 2015

Wunna H. van Myanmar
(Echt)paren
Ik verbleef 4 nachten in augustus 2015
Worst 4 star I ever stay
location is good.
I booked the 4 stars hotel and I got the tiny room unexpectedly. S$130 per night should definitely deserved bigger room. The toilet is even smaller and can't even use basin to wash your face. There is water dripping from toilet ceiling in 3rd night , it had been fixed immediately though. The most serious issue is we found bed bugs bites on my wife legs. We didn't complain since we didn't even think there is bed bugs in 4 star hotel. We suspected after get back home and find is there other incidents on Internet. We found there is really such complains on Internet. Overall we are quite disappointed the quality and cleaned of room.
Beoordeeld 12 augustus 2015

shah K. van Maleisië
Zakelijke reizigers
Ik verbleef één nacht in augustus 2015
staff and location
connection,location and staff
I like it,i hope all the room will be upgrade for a better look and price will not increase after that.
Beoordeeld 11 augustus 2015


1

Selecteer uw loyaliteitsprogramma

Klik op PointsMAX bovenaan de pagina en u zult veel populaire luchtvaartmaatschappijen en loyaliteitsprogramma's zien om uit te kiezen.

2

Kies a kamer met punten

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Bespaar tot wel 4900 punten

Elke toepasbare kamer zal de punten tonen die u met de boeking krijgt

3

Meld aan en verdien punten!

  • Programma Lidmaatschap-ID
  • Ik verblijf niet in dit hotel. Ik maak deze boeking voor iemand anders.

Vul uw lidmaatschaps-ID in voor uw gekozen programma tijdens het boeken. U krijgt het aantal bij de boeking getoonde punten nadat u heeft uitgecheckt. Zo simpel is het!

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: