Recente beoordelingen

Selecteer type reiziger
Goed



uit 859 beoordelingen
  • Hygiëne 6,5
  • Faciliteiten 6,8
  • Ligging 8,0
  • Kamercomfort 7,1
  • Personeel 6,8
  • Verhouding prijs/kwaliteit 7,3
  • Ontbijt/maaltijden 6,4
Sorteer op

Dave van Nederland
(Echt)paren
Superior
Ik verbleef 2 nachten in januari 2010
hotel legian villa
Locatie is prima niet duur en ziet er veel belovend uit
badkamer was echt aan renovatie toe in deze kamer
Wij hebben dit hotel geboekt op doorreis van Java naar Bali, op internet gezocht wat reviews gelezen en geselecteerd op prijs/kwaliteit verhouding. Laat aangekomen en bij het hotel afgezet door de taxi maar wij konden geen receptie vinden er zijn namelijk 2 verschillende complexen de andere is aan het begin van de straat ong. 25m terug. Het hotel ligt echt dicht bij het strand en centraal van Legian gelegen het hotel uit en er zijn overal restaurantjes en winkeltjes naar ieders vertier. Het heeft een gezellige inrichting en beide een mooi schoon zwembad, Vriendelijk personeel maar we hebben waarschijnlijk pech gehad met de kamer helemaal achterin en een vieze stinkende badkamer. Redelijk wat gewend en verwachten ook niet veel als je niet te veel betaald maar de twijfel om hier bij te boeken was weg, zeker nadat ik een aantal kakkerlakken de deur uit heb moeten werken. Hiermee vond ik het ook niet meer de moeite waard om te verzoeken om een andere kamer te bekijken.
Beoordeeld 19 januari 2010
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

Rob van Nederland
Gezinnen met oudere kinderen
Bungalow
Ik verbleef 10 nachten in december 2009
Legian Village hotel niet aan te bevelen
bungalows aantal tv zenders
kamers niet schoon en slecht verlicht slechte service bedienend personeel strand vies en er mag niet gezwommen worden drukke lawaaierige straat internetverbinding slecht ontbijt met geen enkele variatie
kamers worden niet goed schoongemaakt en de verlichting is erg slecht.dagelijks moesten wij vragen om toiletpapier bediening in het restaurant was niet professioneel
Beoordeeld 02 januari 2010
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

Jozef van Nederland
Individuele reizigers
Superior
Ik verbleef 2 nachten in november 2009
Oud en smerig hotel
Veel internationale zenders op TV, vriendelijk en behulpzaam kamermeisje
hotel is verouderd, niet altijd warm water, slecht ontbijt, kamer boven drukke bar, geen internet, hotel ligt aan drukke straat, geen liften.
Het hotel ligt aan een drukke straat en je kamer bereik je door heel smalle gangetjes. Onder de kamers zijn restaurants, bars, winkels. Erg rumoerig. Het interieur is verouderd en de badkamer en handdoeken waren niet schoon. Veel mieren in badkamer en slaapkamer. Het ontbijt was zeer slecht, 2 sneetjes toast met jam en een kuipje gesmolten boter. That's all. Agoda klanten krijgen geen eieren, die moet je dan apart betalen. De ontbijtruimte en restaurant waren smerig, vieze tafels, veel mieren in de suikerpot. Nee, niet een hotel om naar toe te gaan. Nooit meer.
Beoordeeld 18 december 2009
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

Lena van Maleisië
Zakelijke reizigers
Ik verbleef één nacht in augustus 2016
Good location, decent setting
Worth to spend one or two days for business travel or leisure
Beoordeeld 23 september 2016
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

cherise van Verenigd Koninkrijk
(Echt)paren
Standaard
Ik verbleef 3 nachten in juli 2016
Ok place to stay
The only thing i would say is good about this hotel is the location. The rooms are old and dated need renovating. The pool is nice and big but only a few beds.
Beoordeeld 14 september 2016
Een reiziger vond deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

Gloria van Nieuw-Zeeland
Groepen
Standaard
Ik verbleef 6 nachten in september 2016
perfect secluded location, love that the pool is private
Loved that the pool was very far from prying eyes and the public, our cleaning guy was awesome and friendly, all staff were
Beoordeeld 14 september 2016
Een reiziger vond deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

POH van Maleisië
(Echt)paren
Superior
Ik verbleef één nacht in augustus 2016
Good stay however minimum facilities and people karaoke-ing
There's no water boiler. So each time you will need to call the reception for hot water. Safety deposit box is also at the reception. So it's a little hassle but still worth the money.
Beoordeeld 03 september 2016
Een reiziger vond deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

Leigh van Australië
Gezinnen met oudere kinderen
Luxe Kamer
Ik verbleef 2 nachten in augustus 2016
Not suitable
Pool was dirty, Rooms small and bathtub was falling apart. I felt it would be too risky to have my family stay there for a week.
Beoordeeld 01 september 2016
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

lee van Australië
Individuele reizigers
Luxe Kamer
Ik verbleef 7 nachten in augustus 2016
new addition fantastic
new rooms extremely comfortable and would recommend to anybody
Beoordeeld 29 augustus 2016
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

Max van Nederland
Gezinnen met jonge kinderen
Luxe Kamer
Ik verbleef 2 nachten in juli 2016
Nice place
I don't like legian, but we had to stay there for a day. We had a room at the back, which was nice and quit. Kids had fun in the garden.
Beoordeeld 19 augustus 2016
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?


1

Selecteer uw loyaliteitsprogramma

Klik op PointsMAX bovenaan de pagina en u zult veel populaire luchtvaartmaatschappijen en loyaliteitsprogramma's zien om uit te kiezen.

2

Kies a kamer met punten

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Bespaar tot wel 4900 punten

Elke toepasbare kamer zal de punten tonen die u met de boeking krijgt

3

Meld aan en verdien punten!

  • Programma Lidmaatschap-ID
  • Ik verblijf niet in de kamers in deze boeking. Ik maak deze boeking voor iemand anders.

Vul uw lidmaatschaps-ID in voor uw gekozen programma tijdens het boeken. U krijgt het aantal bij de boeking getoonde punten nadat u heeft uitgecheckt. Zo simpel is het!

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: