arrow-up-icon
Terug naar hotelinformatie

Zeer goed 7,6
op basis van 474 beoordelingen

Recente beoordelingen

Selecteer type reiziger
Zeer goed



uit 474 beoordelingen
  • Hygiëne/conditie hotel 7,7
  • Faciliteiten 7,0
  • Ligging 8,0
  • Kamercomfort 7,8
  • Personeel 7,6
  • Verhouding prijs/kwaliteit 7,9
  • Ontbijt/maaltijden 6,9

Frank D.
Nederland
09 september 2011
Goede sfeer Matahari Terbit
Klein, Balinese styl en direct aan 't strand
Grote Hotel ketens in de buurt; Matahari Terbit is klein, ongeveer 30 kamers in een mooie tuin; direct aan t strand met goede Balinese sfeer. Mooie ruime kamers, goed restaurant. Voldoende restaurants en winkeltjes in de omgeving. Veel gemotoriseerde watersport voor de deur. Soms te veel; echter 't voordeel is dat er op een gegeven moment 't Eb wordt en t gerace stopt.

CHris C.
België
14 april 2011
leuk hotel in leuke omgeving
leuke omgeving
het matahari terbit bali hotel is een leuk en proper hotel aan een relatief mooi en wit strand,de kamers zijn proper en er is free wifi.het hotel heeft ook een klein mooi zwembad gelegen in een zeer mooie tuin

Alexander V.
Nederland
14 februari 2010
Matahari Terbit
Kleinschalig, persoonlijke aandacht
Beperkt, eentonig ontbijt. Badbenodigdheden karig (geen shampoo, 1 stukje zeep).
Leuk hotel, pal aan het strand, met keurig zwembad met voldoende ligbedden en parasols. Afgezien van het beperkte ontbijt een goede keuken voor lunch en diner. Voor een kortere vakantie (wij verbleven er 1 week) zeker aan te bevelen.

aagje H.
Nederland
03 januari 2010
Fijn hotel
Kleinschalig Schoon Rustig
Geen
Goed hotel voor de prijs. Schoon, rustige ligging, kleinschalig, echter minimaal ontbijt, wel fruit op de kamer. Dichtbij airport dus goed voor een of twee nachten.

Dirk D.
Nederland
24 december 2009
Klein maar fijn
uitstekende ontvangst en service Prettige ruime bungalows met rustig zitje op de veranda
Ruimte om de zee in te gaan is beperkt
We werden twee keer vrij laat op de avond bijzonder prettig ontvangen, ook met een drankje op de kamer.Het hotel zorgde bovendien voor een prima en niet dure chauffeur voor het vervoer van en naar het vliegveld en voor een rondrit door het zuiden van Bali. Alles wordt piekfijn onderhouden, we zagen zelfs dat het strand 's ochtends vroeg werd geegaliseerd. Ook het zwembad en het gras worden zeer goed onderhouden. We komen er heel graag terug, wat dat betreft schrijf ik deze recentie een beetje contre coeur.

WONG I.
Indonesië
22 juni 2016
Goods Staff but Bad Location
Friendly staff but location is bad. Far from the city center, very quite hotel. Near from the sea but the room was smelly.

XUEJUN D.
China
22 juni 2016
One night stay
The hotel yard was beautifully arranged and cared. We could enjoy the quietness there for a night sleep. The bedding was not cleaned enough for one room with some dirt marks and even ants.

Dipankar D.
India
18 juni 2016
Pleasant place with potential to be better
This property has seen better days and though the facilities are in place, it needs an overhauling proper maintenance. Otherwise, a very pleasant place to stay and relax. I would definitely consider coming back here if I am in this part of the world.

Cuong H.
Vietnam
12 juni 2016
Review Matahari Terbit Bali from Cuong NDH
The staff is very helpful and friendly who help me a lot in booking transfer services during my stay. The architecture design is very nice, reflecting the Hindu culture of Bali. However amenities is a little bit old despite recent refurbishment. Beach is rocky and not suitable for swimming. Moreover I am happy to stay there at the current room price.

Natalie C.
Verenigde Staten
01 juni 2016
Excellent Stay in Wonderful Hotel!
New management since April 1st are committed to making your stay a luxury!! We spoke personally to the general manager and were so impressed with his commitment to making Matahari a wonderful stay for everyone. Our stay at Matahari Terbit Bali was just excellent. First off the property is beautiful! The garden is lush, the pool looks out over the ocean and the rooms are huge. What really made this place special was the staff and the general manager and his family. On our first morning we met the General Manager, Nyomi, who greeted us and invited us to enjoy breakfast in the hotel restaurant which overlooks the ocean. The picturesque setting paired with a nice breakfast was a great addition to our stay. Additionally Nyomi started chatting and told us about the hotel and asked us for our feedback on everything. There are a few quirks to the place that they are still working out but they are committed to excellence and we experienced just that.