Geweldig 8,1
op basis van 628 beoordelingen

Recente beoordelingen

Selecteer type reiziger
Geweldig



uit 628 beoordelingen
  • Hygiëne 8,4
  • Faciliteiten 8,3
  • Ligging 7,5
  • Kamercomfort 8,6
  • Service 8,4
  • Verhouding prijs/kwaliteit 8,3
  • Ontbijt/maaltijden 7,5
Sorteer op

Michael van Nederland
Groep
Deluxe
Ik verbleef 3 nachten in juli 2012
"vreemd" hotel in twee werelden
Ruime kamers,enorme spa mogelijkheden,
Aankomend in een hotel dat matig bewegwijzerd is, stap je binnen in een groot gebouw dat doet denken aan een regentenvilla met een sfeer die voor ons lastig te omschrijven is. Onze kamer vertoonde diverse gebreken waaronder een enorme wcheur in de badkamerwand, een bad dat een wisselende, niet verstelbare dadkraan kende die een wisselende sterkte had, waardoor het water regelmatig op de vloer gespoten werd en nog wat kleinere zaken.De shuttles naar Ubud waren tijdens ons verblijf afwisselend een enorme mercedes streched limosine en een mercedes Gklasse. Lunch en ontbijt zijn prima, de kamers an sich ook, maar de sfeer was voor ons moeilijk te omschrijven, echt iets uit twee werelden.
Beoordeeld 16 juli 2012

John van Nederland
(Echt)paar
Deluxe
Ik verbleef 4 nachten in maart 2012
Prima Hotel
Fantastisch aangelegde tuin
mooi hotel, vanwege de vijf sterren wel een beetje gebakken lucht. eten wordt opgediend met meerdere mensen tegelijk onder een parasol. dat alles zorgt er wel voor dat het eten veeeel duurder is als elders. het hotel is echt wel oké, het personeel probeert je de wensen van de ogen af lezen. erg vriendelijk!
Beoordeeld 25 maart 2012

Emilie van Nederland
(Echt)paar
Deluxe
Ik verbleef 4 nachten in februari 2012
Mooi traditioneel hotel met mooie ruime kamers
Shuttle naar centrum van Ubud, uitstraling van het hotel
Wij hebben genoten van ons verblijf in The Mansion. Ubub was soms een beetje hectisch, maar het verblijf in The Mansion gaf ons ook weel veel rust.
Beoordeeld 24 februari 2012

Niels van Nederland
Groep
Villa Residence
Ik verbleef 2 nachten in november 2011
Klassiek high-end resort, super service!
Service, aankleding
klassiek, koloniaal aanvoelend resort, groots opgezet, van alle luxe voorzien. vriendelijk personeel (op het genante af). wij boekten een 'standard room' en kregen (waarschijnlijk mede door de rust in het laagseizoen) een upgrade naar een private villa met plunge pool. super! mooie tuin, ruim opgezet, perfect verzorgd. prima maar ietwat prijzig restaurant. de spa ziet er super uit maar is erg prijzig, massages en treatments zo mogelijk nog duurder dan in nl. de ligging is overigens niet in ubud zelf maar rustig gelegen in sayan, ongeveer 5km verderop.
Beoordeeld 22 november 2011

Koen van Nederland
Groep
Deluxe
Ik verbleef 4 nachten in november 2011
Ultieme luxe, echt een fantastisch hotel!
Koloniaalse stijl, veel luxe en super personeel
dit hotel is pure luxe. het hotel is in koloniaalse stijl opgetrokken en bij binnenkomst proef je direct de gastvriendelijkheid. entree heeft een grote, aan beide kanten, ronde trap naar boven met veel schilderijen en kunstwerken. het hotel bestaat uit meerdere luxe villa's en heeft 3 zwembaden (waarvan 1 direct aan het restaurant met uitzicht over een stukje jungle, echt prachtig). onze villa bestond uit een twee kamer appartement met een grote badkamer. de grootste slaapkamer was zeer netjes aangekleed met een groot hemelbed. uiteraard werd de kamer iedere dag schoon gemaakt en weer leuk aangekleed met kunstjes maar s'avonds komt er zelfs iemand om de gordijnen dicht te doen en de kussentjes weer van je bed te halen (de airco aan te zetten etc. etc.). heel comfortabel. hotel ligt wel iets verder van de stad, maar is gemakkelijk met de taxi te bereiken. er rijdt daarnaast een shuttle bus vanuit het hotel kosteloos naar het centrum (om de 2 uur, heen en terug). we zijn een paar keer gaan uiteten en stappen, alleen dan heb je dus een taxi terug nodig voor +/- 40 a 50.000 rup (4,5 euro). hotel heeft een goed, betaalbaar, restaurant. ontbijt is goed (buffet, maar bij te weinig gasten van de kaart, beide prima). en behulpzaam en vriendelijk personeel. dit hotel is echt een fantastische ervaring en eens totaal anders dan grote ketens die op de massa ingesteld zijn. voor mij een van de beste hotels ooit. goed om ten slotte te vermelden is het feit dat ook national geographic dit hotel een van de meest opvallende plaatsen vind om te overnachten in indonesia (hangt bij de receptie).
Beoordeeld 18 november 2011

LEO van Nederland
(Echt)paar
Deluxe
Ik verbleef 3 nachten in september 2011
Super goed hotel met een uitstekende bediening
Shuttle bus naar het centrum van Ubud
Zeer mooi luxueus hotel met heel veel faciliteiten, zoals yacuzzi bij de villa, die 3 uur eerder op verzoek wordt verwarmd en schoongemaakt. Het ontbijt wordt zeer mooi met kleuren opgediend en een uitstekende bediening met een zeer fijne muziek op de achtergrond. Bij het zwembad liggen schone baddoeken klaar op de ligbedden zonder hier om te moeten vragen. De hotel shuttle bus brengt je onbeperkt naar het centrum van Ubud. Voor ons reserveerden ze zonder problemen bij het Safaripark en regelden een chauffeur met taxi tegen een geringe vergoeding. 16 euro voor de gehele dag
Beoordeeld 19 oktober 2011

Jan van Nederland
Groep
Deluxe
Ik verbleef 4 nachten in november 2010
Koloniaal, groots opgezet, slecht onderhoud
Groot opgezet, luxe, drie zwembaden, ruime appartementen, comfort
Uitgestorven in laagseizoen, slecht onderhoud, weinig personeel buiten de lobby en het restaurant, personeel kan professioneler voor zo'n luxe resort
Wij kwamen hier in het laagseizoen en er waren slechts zes van de vierenveertig kamers bezet. Aangezien het terrein waarop het hotel en bijbehorende gebouwen enorm is opgezet, maakte dit nogal een verlaten indruk. Voordeel is wel dat het heerlijk rustig was en dat we alle zwembaden voor ons zelf hadden. Het personeel is wat passief en hangerig. Wellicht ook uit verveling door de lage bezettingsgraad. Zou professioneler geleid kunnen worden. Ontbijt valt tegen voor een dergelijk hotel. Wat een genot om 's ochtends vroeg over dat enorme grote terrein te dwalen tussen de decoratieve paraplu's en zwembaden, terwijl honderden hanen in de omgeving om het hardst kraaien.
Beoordeeld 22 november 2010

Fulco van Nederland
Groep
Governor Suite
Ik verbleef 6 nachten in juli 2010
mansion
luxe en rust
afstand naar centrum
schitterend hotel in koloniale stijl. echt ideaal voor een rustige vakantie. veel te doen in UBUD!! heel erg leuk
Beoordeeld 25 juli 2010

Martin van Nederland
(Echt)paar
Governor Suite
Ik verbleef 5 nachten in januari 2010
The Mansion : Overnachten in stijl
Sfeervol hotel met schitterende inrichting. Zeer goed en betaalbaar restaurant. Mooie omgeving om door rijstvelden te wandelen. Goede shuttle-service met het paar kilometers verderop gelegen Ubud.
Geen echte nadelen of het zou moeten zijn dat we meerdere keren nageboeg alleen in het zeer goede restaurant zaten, dat misschien een dure indruk maakt, maar het absoluut niet is.
In eerste instantie hadden we vijf nachten geboekt, maar omdat het hotel zo goed beviel zijn we nog een paar dagen langer gebleven in de Ambassador Suite. Het restaurant van het hotel Indo-Chine is werkelijk een Michelin-ster waard en dat tegen een zeer betaalbare prijs. Enig minpuntje was dat twee van de door ons uitgezochte wijnen niet meer voorradig bleken. We waren er toevallig tijdens een van de vele door het hotel georganiseerde Full Moon Festivals. Werkelijk een belevenis om mee te maken. Ook is er een uitgebreide bibliotheek in het hotel aanwezig met zeer veel kunstboeken.
Beoordeeld 08 februari 2010

Marjolein van Nederland
Groep
Governor Suite
Ik verbleef 3 nachten in november 2009
Gek
De limo
De manager
We wisten niet zo goed wat we ervan moesten denken. Het was een mooi hotel, maar wel een beetje vergane glorie. Prachtige tentoonstelling, maar tegelijkertijd ook het weer in tafelkleed en parasolletjes. Prima haal en breng service naar het centrum. Alleen plannen ging nogal eens niet goed (vooral laatste terug), waardoor er teveel mensen voor te weinig auto's stonden. Wel soms in de limo (ook oud, maar toch wel lachen!).
Beoordeeld 24 november 2009


1

Selecteer uw loyaliteitsprogramma

Klik op PointsMAX bovenaan de pagina en u zult veel populaire luchtvaartmaatschappijen en loyaliteitsprogramma's zien om uit te kiezen.

2

Kies a kamer met punten

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Bespaar tot wel 4900 punten

Elke toepasbare kamer zal de punten tonen die u met de boeking krijgt

3

Meld aan en verdien punten!

  • Programma Lidmaatschap-ID
  • Ik verblijf niet in de kamers in deze boeking. Ik maak deze boeking voor iemand anders.

Vul uw lidmaatschaps-ID in voor uw gekozen programma tijdens het boeken. U krijgt het aantal bij de boeking getoonde punten nadat u heeft uitgecheckt. Zo simpel is het!

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: