arrow-up-icon
Terug naar hotelinformatie

Recente beoordelingen

Selecteer type reiziger
Alle beoordelingen (1371)

Zakelijke reizigers (376)

(Echt)paren (408)

Individuele reizigers (190)

Gezinnen met jonge kinderen (187)

Gezinnen met oudere kinderen (134)

Groepen (76)

Geweldig
8,8
uit 1371 beoordelingen
Hygiëne/conditie hotel
9,1
Faciliteiten
8,6
Ligging
8,5
Kamercomfort
8,9
Personeel
9,0
Verhouding prijs/kwaliteit
8,7
Ontbijt/maaltijden
8,5

10 Siward V.
Netherlands
20 mei 2010
fantastisch hotel
prima service , vriendelijk en zeer goed opgeleid personeel schone en volledig ingerichte kamers heerlijk eten prima zwembad
als ik lang nadenk , kom ik tot het punt dat er een betere excursie service zou kunnen zijn als zakelijk reiziger wil je vaak 1 dag een excursie/sightseeing doen dit zou beter vanuit het hotel aangeboden kunnen worden
verrassend goed hotel zeer vriendelijk, behulpzaam personeel personeel is zeer goed opgeleid en handelt allemaal gelijk in vergelijkbare omstandigheden je wordt zeer persoonlijk behandeld in dit hotel is de beste jw marriott hotel waar ik gelogeerd heb (heb al in veel marriotts overnacht) een zeer aantrekkelijke prijs per overnachting zeer snelle actie indien je met een vraag / opmerking komt prima fitness/sportactiviteiten, schoon zwembad in en uitchecken ging zeer vlot goede taxiservice waarbij de hoteltaxi gebruikt kan worden, maar men is ook bereid een goedkopere taxi aan de weg aan te roepen zeer goede executive lounge, met rustige omgeving om te eten te drinken en gratis internet te gebruiken ( incl printen)

7,2 Christine C.
Singapore
31 mei 2016
Can be better
The stay in JW Marriott Medan is good and yet not so good. The staff is very friendly and great customer service. The sad back is the travel desk. There isn't a travel desk service for the hotel guests. The car service arrangement is not reliable during changing shift. One of the concierge staff doing the wrong thing for asking money deposit in order to secure a car arrangement to Lake Toba. At the end, we wasted our effort to drive for 5 hours to Lake Toba and the driver was not willing to let us visit the island and then drive another 5 hours drive back to hotel. Other than this unhappy experience, the food is great at the cafe and the room is fantastic.

8 Azemi A.
Malaysia
26 mei 2016
Good stay
Good customer service

8 yasser F.
Indonesia
25 mei 2016
Great hotel
Nice

10 Yohanna H.
Indonesia
31 mei 2016
Excellent Place-5Stars for everything
Always love to stay in here

7,6 Wei W.
Malaysia
16 mei 2016
Only 5 star hotel in Medan
THis is the best 5 star hotel in Medan. Hotel was clean and location was central. Security was very tight which is good in places like Indonesia. All taxis were being scanned and bags/goods have to be put through belt detector. Breakfast spread was good with lots of variety. Staff were friendly and helpful.

5,6 Tjhang O.
Australia
18 mei 2016
Lift and room key daily problem, aircond not cool,
Lift and room key keep having problem on daily basis. They keep claiming we put the key close to the phone. On the contrary, we always put it in our wallet. Air conditioner is not cool even after we reported and claimed it has been fixed. Bed sheet was not changed daily. Request of room amenities taken half hour and has to call them at least twice before being delivered. Overall a very disappointed stay. I have stayed in all 5 star hotel in Medan. The best, I still think is The Grand Aston.

8,4 Handoyo L.
Indonesia
13 mei 2016
marriott standard never fail
as expected, clean room, comfortable bed, great breakfast. excellent location, good attentive staffs. real 5star std

8 marina S.
Indonesia
10 mei 2016
stay at JW Marriott
great

9,6 Natalia P.
Indonesia
09 mei 2016
Excellent service
We are satisfied to stay in JW Marriott Medan.