Zeer goed 7,8
op basis van 1244 beoordelingen

Recente beoordelingen

Selecteer type reiziger
Zeer goed



uit 1244 beoordelingen
  • Hygiëne 8,0
  • Faciliteiten 7,7
  • Ligging 8,0
  • Kamercomfort 7,9
  • Service 7,9
  • Verhouding prijs/kwaliteit 7,7
  • Ontbijt/maaltijden 7,3
Sorteer op
Geverifieerde beoordelingen

Tik van Nederland
(Echt)paren
Ik verbleef 3 nachten in november 2009
Verblijf Mercure hotel Surabaya
Niet ver van city center ook naar bekende Tunjungan Plaza is niet ver hier vandaan.
Zwembad kan langer open dan 7:00 PM
Hotel ligt in een nette buurt van Surabaya, het ligt centraal zodat naar de plaza's met de taxi relatief goedkoper en snel is. Personeel zijn vriendelijk. Minpunt is dat de AC niet goed werkt.
Beoordeeld 06 december 2009

Robert van Nederland
Gezinnen met oudere kinderen
Ik verbleef 3 nachten in november 2009
prima centraal gelegen hotel
vriendelijk personeel 61 tv kanalen goede ligging beste supermarkt van surabaya om de hoek barcafe 24 uur per dag open fitness goed ingericht
warm water valt af en toe weg tijdens het douchen
Het hotel ligt centraal in surabaya in de goede Mulan wijk. Voor een laag tarief zit u in een goed hotel.
Beoordeeld 19 november 2009

Chung-Huen van Nederland
(Echt)paren
Ik verbleef één nacht in juni 2009
Waar voor je geld - komen zeker terug.
netjes, schoon, professioneel personeel, gratis wifi, business center aanwezig indien geen laptop bij
restaurant matig, genoeg eten in de buurt te vinden
Dit hotel is pas gerenoveerd. Ziet er mooi en schoon uit. Hotel ligt vrij centraal, maar niet bij een shopping in de buurt (5min taxi), maar wel bij een taxistop.
Beoordeeld 16 juni 2009

Albertus van Indonesië
Zakelijke reizigers
Superior kamer met 2 aparte bedden
Ik verbleef één nacht in september 2016
New rooms in the new building
I was put in the room in the new building which was supposed to have higher class but the room (and bathroom) is smaller and the isolation was a bit poorer than those in the old building.
Beoordeeld 10 september 2016

Efraim van Indonesië
Zakelijke reizigers
Superior Queen Kamer
Ik verbleef 2 nachten in juli 2016
Okay hotel for short business trip
Old hotel that suitable for mid-small event.
Beoordeeld 17 augustus 2016

sony van Indonesië
Zakelijke reizigers
Superior Queen Kamer
Ik verbleef 5 nachten in juli 2016
Really Good Food
Foods are great, clean room, nice staffs
Beoordeeld 25 juli 2016

aldo van Indonesië
Zakelijke reizigers
Superior Queen Kamer
Ik verbleef één nacht in januari 2016
New wing is ok, but old wing need renovation asap
My room in new wing is ok. But my colleague got the old wing and definitelly it need renovation asap. Breakfast was ok.
Beoordeeld 08 juli 2016

Ivan van Indonesië
(Echt)paren
Superior kamer met 2 aparte bedden
Ik verbleef 2 nachten in september 2015
Excellent
Excellent service
Beoordeeld 01 juli 2016

Ivan van Indonesië
(Echt)paren
Superior Queen Kamer
Ik verbleef 3 nachten in september 2015
Excellent
Excellent service
Beoordeeld 01 juli 2016

RICKY van Indonesië
Gezinnen met jonge kinderen
Superior kamer met 2 aparte bedden
Ik verbleef 2 nachten in augustus 2015
Value for money
i think this is our fourth time staying in this hotel the reason because is cheap and close to my parents house
Beoordeeld 14 juni 2016


1

Selecteer uw loyaliteitsprogramma

Klik op PointsMAX bovenaan de pagina en u zult veel populaire luchtvaartmaatschappijen en loyaliteitsprogramma's zien om uit te kiezen.

2

Kies a kamer met punten

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Bespaar tot wel 4900 punten

Elke toepasbare kamer zal de punten tonen die u met de boeking krijgt

3

Meld aan en verdien punten!

  • Programma Lidmaatschap-ID
  • Ik verblijf niet in de kamers in deze boeking. Ik maak deze boeking voor iemand anders.

Vul uw lidmaatschaps-ID in voor uw gekozen programma tijdens het boeken. U krijgt het aantal bij de boeking getoonde punten nadat u heeft uitgecheckt. Zo simpel is het!

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: