Goed 7,5
op basis van 1596 beoordelingen

Recente beoordelingen

Selecteer type reiziger
Goed



uit 1596 beoordelingen
  • Hygiëne 7,5
  • Faciliteiten 7,5
  • Ligging 7,3
  • Kamercomfort 7,7
  • Service 7,5
  • Verhouding prijs/kwaliteit 7,5
  • Ontbijt/maaltijden 7,2
Sorteer op

Arthur van Nederland
Individuele reizigers
Ik verbleef één nacht in november 2010
Novotel
Goede afstand van Juanda, schone kamers, gratis upgrade kamer was niet beschikbaar
Engels blijft soms lastig voor personeel
Kwam terug na een korte trip naar Brunai. Kreeg een gratis upgrade van mijn superior naar suite aangezien mijn kamertype niet aanwezig was. Schone kamer alhoewel het leek alsof de suite toe was aan een renovatie. Personeel is vriendelijke alhoewel ik me soms afvraag of ze je wel compleet begrijpen. Ontbijt buffet is een beetje aan de dure kant voor indonesische begrippen echter het is allemaal goed te eten. Gratis internet als de computer aanstaat.
Beoordeeld 27 december 2010
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

Arthur van Nederland
Individuele reizigers
Ik verbleef één nacht in november 2010
Goed hotel
Betaalbaar, comfortabel, mooi zwembad, rustig
Internet in de lobby staat soms aan
Novotel gekozen aangezien ik een vertrektijd had van 6 uur in de ochtend Surabaya. Verblijf is me goed bevallen warm water, superior room ruimte genoeg voor 1 persoon, minibar stelde niet zo verschrikkelijk veel voor, maar bediening verder aardig en kreeg tijdens inchecken nog een welkom drankje. Ongeveer zelfde standaard als novotel in Nederland, als je een betaalbaar hotel zoekt in surabaya kan ik je Novotel zeker aanraden.
Beoordeeld 22 november 2010
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

leonardus van Nederland
(Echt)paren
Ik verbleef 3 nachten in september 2010
idul fitri
centrale ligging in surabaya
ontbijt
Ons verblijf in de ramadan (het hotel was zeer druk) wist het personeel soms niet meer waar het aan toe was, ze konden het niet meer bij houden. Dit kwam ook door het zeer onbehoorlijk gedrag van de " lokale gasten ".
Beoordeeld 19 september 2010
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

Bert van België
(Echt)paren
Ik verbleef één nacht in juli 2010
Rustpunt in rugzakreis
zeer mooi zwembad, lekker eten, westers confort
onmogelijk muskietennet op te hangen
Dit hotel werd een kort rustpunt van luxe tijdens onze rugzakreis door Indonesie. Het blue-bird-taxi loket op de parking van het hotel is zeer handig om zonder zorgen snel en goedkoop naar de luchthaven te gaan. Nette kamers en lekker eten, vriendelijk en correct personeel. Een goede prijs / kwaliteit verhouding en niet te vergeten een groot en proper zwembad met een glijbaan voor de kleinsten. Waarschijnlijk zal er een gebrek aan ligzetels zijn in drukke periodes. De airco is per kamer individueel te regelen.
Beoordeeld 05 augustus 2010
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

sanjai van Nederland
(Echt)paren
Ik verbleef 2 nachten in mei 2010
lovely surabaya
ligt heel goed,vlak bij mij kennisen,kan alles binnen huis ondernemen,zwembad ,balkon enz
managment moeilijk te benaderen
het is weer de 3 keer dat ik hier verblijf,vind het zo,n aangename hotel mijn vrouw is er zelf ook helemaal verknocht van,heb wel moeten onderhandelen kwa kamer gezien de bed voorzieninig slecht was,werd ik weer upgegrade naar een wat luxere kamer,vond het heel fijn omdat ik daar eerder heb verbleven in de kamer,prachtige balkon en tuinen met grote zwenbad aanwezig,personeel goed benaderbaar is ,behalve het management heb er hele goeie ervaringen mee, als ik wwer een hotel zou moeten kiezen in surabaya ga ik voor de novotel ze krijgen een cijfer 9 van mij.
Beoordeeld 23 juni 2010
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

abdoessafa van Nederland
Groepen
Ik verbleef 2 nachten in februari 2010
geweldig heerlijk luxe hotel aardige mensen
heerlijk eten/drinken - mooie ruime kamers- prettige admosfeer- mooie lounge- heerlijk zwembad..vriendelijke mensen schoon!!
iets beter engels achter de receptie zou wel kunnen!
wij hebben er een heerlijke ontspannen tijd doorgebracht! lekker gegeten en geslapen, fijne badkamer en niets was te veel wat je vroeg!
Beoordeeld 25 februari 2010
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

John van Verenigd Koninkrijk
Gezinnen met oudere kinderen
Ik verbleef één nacht in september 2009
fijn hotel
mooi hotel, schoon en zeer vriendelijk personeel.
wij waren hier alleen voor 1 nacht, geen minpunten
Fijn hotel, goede prijs. Na een paar chaotische dagen was het 1 nachtje lekker bijkomen. Heerlijk gezwommen in het grote zwembad. Personeel lief en heel behulpzaam. Hotelkamer groot en schoon. Heel dicht bij de luchthaven. Zijn niet in het centrum van Surabaya geweest, dus kunnen niet oordelen over afstand etc. Bar waar je heerlijke cock- en mocktails kunt krijgen. Echt een aanrader!Wij gaan hier zeker terugkomen!
Beoordeeld 30 september 2009
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

Lah van Nederland
(Echt)paren
Ik verbleef 2 nachten in juli 2009
waar je geld
Rustig gelegen. Grote kamer met een groot badkamer.Schoon en vriendlijk personeel.
Ver van het centrum. Geen openbaarvervoer.
goed hotel met ee vriendlijk en goed engels sprekende staf. De kamer is schoon met een goed bed. Badkamer is goed voorzien en schoon. Jammer is dat het hotel ver weg is van het centrum en dat er alleen mogelijkheid is om per taxi te gaan.
Beoordeeld 13 augustus 2009
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

sanjai van Nederland
Gezinnen met jonge kinderen
Ik verbleef 4 nachten in juni 2009
aardige hotel
eten en zwembad,mooie kamers
er werd al in de hele vroege ochtend best wel zware werkzaamheden uitgevoerd in het binnen terrein, en in de tuinen enhet geluid was hard het maaien van gras enz
het was een aangename hotel, bij het aankomst liep alles vlekkenloos bij het inchecken enz,de kamer zag er redelijk uit,alleen ben ik in de vroege ochtend wakker geworden omdat er geboord werd in de kamer naast mij,heb het frontdesk 3 keer gevraagd als ze de werkzaamheden niet later op de dag konden uitvoeren gezien ik een lange trip achter de rug had,ben rond 11.00 naar de frontdesk gegaan en heb een gesprek aangevraagd met de manager,heeft even geduurd maar ben daarna te woord gestaan ,en heb mijn klachten weergeven en ben door haar netjes geholpen en heb de veronschuldigden aanvaard,werd vervolgen netjes upgegrade door haar naar een grade hoger die ik had geboekt en w het werd dus een suite,dank ze daarvoor hartelijk,als ik weer terug ga naar surabaya en dat is waarschijnelijk snel,dan ga ik er over na denken om daar weer te verblijven,maar heb ook een paar maanden geleden bij jullie de hotel in surabaya genoemd de mathjepaijt geboekt dat was echt een 10 waard in scoore in een woord fatastisch,dank jullie daar voor.
Beoordeeld 24 juni 2009
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

Jan van Nederland
(Echt)paren
Ik verbleef 3 nachten in januari 2009
Voor de 5e in Novotel Surabaya
1. taxitransport voor de deur 2. prachtige lounge, mooi restaurant 3. mooi zwembad en goed aangelegde tuin 4. het eten is uitstekend 5. de staff is hulpvaardig en vriendelijk
wij zaten in kamer 125 en denken dat alle kamers ook hetzelfde zijn qua onderhoud want die is mager te noemen
Mijn echtgenoot en ik zijn 10 jaar geleden in Novotel geweest en op dat moment is alles naar wens. Het enige wat dient te gebeuren is dat het onderhoud van de gebouwen op peil dient worden gehouden en dat laat te wensen over. Niet alleen bij Novotel maar ook bij een hele hoop Aziatische accommodaties. Wij reizen veel in Azie en zien dat het onderhoud bitter slecht is. Hopelijk dat daar verandering in komt en dat de Aziaat leert hoe met de hygiene om te gaan, te beginnen bij de overheid. Groet, R. Feddes
Beoordeeld 16 januari 2009
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?


1

2

3

1234

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: