Geweldig 8,3
op basis van 320 beoordelingen

Recente beoordelingen

Selecteer type reiziger
Geweldig



uit 320 beoordelingen
  • Hygiëne 8,5
  • Faciliteiten 8,5
  • Ligging 8,2
  • Kamercomfort 8,5
  • Personeel 8,4
  • Verhouding prijs/kwaliteit 7,8
  • Ontbijt/maaltijden 8,2
Sorteer op

Sze van Australië
Gezin met jonge kinderen
Deluxe
Ik verbleef één nacht in juni 2016
Disappointed
I stayed at Shangri-La Surabaya for 1 night with a baby, when I checked in at 7pm and my baby was ready to sleep but the staff was up-selling me to upgrade, I was just there for 1 night and just wanted to go to bed. Room was old and the cleanliness was not at 5 star hotel standard. Breakfast was good with heaps of variety. We checked out at 7am the other morning everything went smoothly, however few hours later I received an email from the duty manager saying I had consumed 2 beers and needed to charge my credit card. I did not even aware they have a mini bar and was so disappointed a well known hotel would have this mistake, I replied if they are going to charge my card then I would have to raise a complaint, eventually they are going to 'waive' something that I did not consume. I am not going to stay in Shangri-La Surabaya again.
Beoordeeld 06 juni 2016
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

alfia van Indonesië
Zakelijke reiziger
Deluxe
Ik verbleef één nacht in mei 2016
excellent
its been wonderful can stay
Beoordeeld 03 juni 2016
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

Juliana van Indonesië
Zakelijke reiziger
Deluxe
Ik verbleef 2 nachten in april 2016
Good hotel
good location and value for money
Beoordeeld 10 mei 2016
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

Diana van Indonesië
Gezin met jonge kinderen
Horizon Deluxe
Ik verbleef één nacht in maart 2016
Recommended
Everything okeyy,,, we luv horizon club lounge here thx
Beoordeeld 28 maart 2016
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

Soedradjat van Indonesië
(Echt)paar
Deluxe
Ik verbleef één nacht in maart 2016
Great Hotel, great stuff.
Traffic outside hotels are bad...breakfast is so so..
Beoordeeld 24 maart 2016
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

LEANDER van Filipijnen
(Echt)paar
Horizon Deluxe
Ik verbleef één nacht in maart 2016
Best for Weekend Retreat
One of the best places to stay for a weekend of relaxation. Good food and excellent service. Get an upgrade to enjoy club privileges.
Beoordeeld 21 maart 2016
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

Monica van Indonesië
Groep
Horizon Deluxe
Ik verbleef één nacht in december 2015
Nice hotel for new year celebration
Staff n environment n food all good
Really nice to get horizon floor so we can enjoy all u can drink wine n coffee n snack at horizon lounge
Beoordeeld 15 maart 2016
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

Servando van Filipijnen
Individuele reiziger
Executive Kingzize Bed
Ik verbleef één nacht in maart 2016
=)
;)
Beoordeeld 14 maart 2016
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

AMINAH van Singapore
Gezin met jonge kinderen
Horizon Deluxe
Ik verbleef 3 nachten in februari 2016
A Pleasant Stay
The excellent service of the staff, The Resort like Ambience and The wonderful SPA treatment
Despite the fact that my young daughter was unwell and had a high fever, our stay was by far a relaxing one pleasant one. We stayed indoors most of the time and went out to the nearest shopping centre to chill out.
Beoordeeld 10 februari 2016
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?

Jaime van Verenigde Staten
Gezin met jonge kinderen
Executive met Ontbijt
Ik verbleef 3 nachten in december 2015
Ho Ho Ho Holiday
Took my wife and young daughter for a Christmas holiday. Our stay was very relaxing. The extra portable bed was provided without cost which my daughter loved. The buffet was great. Service all around is terrific. Had a problem with the TV and a hotel technician was at our room within 15 minutes. Relaxing cabanas by the pool for daddy and a kiddy pool for daughter plus other activities for kids.
Beoordeeld 05 februari 2016
Reizigers vonden deze beoordeling nuttig. Wat vond u?


1

Selecteer uw loyaliteitsprogramma

Klik op PointsMAX bovenaan de pagina en u zult veel populaire luchtvaartmaatschappijen en loyaliteitsprogramma's zien om uit te kiezen.

2

Kies a kamer met punten

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Bespaar tot wel 4900 punten

Elke toepasbare kamer zal de punten tonen die u met de boeking krijgt

3

Meld aan en verdien punten!

  • Programma Lidmaatschap-ID
  • Ik verblijf niet in dit hotel. Ik maak deze boeking voor iemand anders.

Vul uw lidmaatschaps-ID in voor uw gekozen programma tijdens het boeken. U krijgt het aantal bij de boeking getoonde punten nadat u heeft uitgecheckt. Zo simpel is het!

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: