2015
Zeer goed 7,9
op basis van 3296 beoordelingen

Recente beoordelingen

Selecteer type reiziger
Zeer goed



uit 3296 beoordelingen
  • Hygiëne 7,7
  • Faciliteiten 7,7
  • Ligging 8,8
  • Kamercomfort 7,9
  • Personeel 7,8
  • Verhouding prijs/kwaliteit 7,5
  • Ontbijt/maaltijden 7,4
Sorteer op

Alain van België
(Echt)paren
Deluxe Suite
Ik verbleef één nacht in december 2012
degelijke service
overzijde van vliegveld, je kan er tevoet naar toe
Bij elk bezoek aan Cebu is het bijna een gewoonte geworden om in dit hotel op adem te komen na een toch wel lange vliegreis. Zoals altijd verloopt alles zoals gepland. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel is zijn sterren waart.
Beoordeeld 09 januari 2013

Petrus van Nederland
(Echt)paren
Superior Kamer
Ik verbleef één nacht in juli 2012
Fijn hotel op loopafstand van de airport Cebu.
Grote kamers, goed restaurant en casino in huis; prima ontbijtbuffet.
Wij moeten altijd overnachten op onze reizen naar Bohol en zijn nu diverse malen in the Waterfront Airport geweest. Prima en value for money.
Beoordeeld 06 september 2012

Frans van Nederland
(Echt)paren
Superior Kamer
Ik verbleef één nacht in maart 2012
prima hotel, mooie rookvrije kamers
Ideaal hotel voor wie gaat vliegen aankomt
Keurig vanuit de aankomst hal opgehaald, en bij vertrek weer weggebracht, prima (room)service,schoon. Wifi in de kamer te zwak om nuttig te zijn voor laptop.
Beoordeeld 14 maart 2012

Alain van België
(Echt)paren
Deluxe Suite
Ik verbleef één nacht in september 2011
Goede locatie.
Service...Netheid...
Wij kennen het Waterfront hotel in Cebu City en Mactan. Na heel wat vlieguurtjes is het leuk om op adem te komen op een plaats waar service hoog staat. Waterfront Airport is gelegen naast de Luchthaven en is gemakkelijk te voet te bereiken (als je de kleine doorgang kent).
Beoordeeld 06 oktober 2011

HENDRIKUS van Nederland
(Echt)paren
Superior Kamer
Ik verbleef één nacht in juli 2010
tegen over de airport
omdat we nacht vlucht hadden
geen
1 nacht omdat we nacht vlucht hadden want het ligt tegen airport en ze brengen je s nacht met koffer voor de deur terminal
Beoordeeld 21 juli 2010

reinardus van Nederland
(Echt)paren
Superior Kamer
Ik verbleef één nacht in december 2009
fijn hotel na lange vlucht
Dichtbij vliegveld zonder hinder daarvan te hebben, 24-uur restaurant en receptie, mooi zwembad, helaas geen gebruik van kunnen maken, kregen gratis upgrade naar suite, vriendelijk personeel
geen nadelen ervaren
Na een lange vlucht vanuit Nederland, was dit hotel een verademing. We werden buitengewoon vriendelijk ontvangen, konden om 00.30 uur gewoon nog wat te eten bestellen, we kregen een gratis upgrade naar een luxe suite met een mooie badkamer v.v. hete douche. Ontbijt was erg uitgebreid, Westerse gerechten maar ook aziatisch eten. Het hotel ligt slechts op 2 autominuten afstand van het vliegveld terwijl je de vliegtuigen binnen niet hoort.
Beoordeeld 08 januari 2010

Valentino van Filipijnen
Groepen
Superior Kamer
Ik verbleef één nacht in augustus 2016
Convinient if you have an early flight
Hotel kinda old but clean n staff is great
Beoordeeld 30 september 2016

Ricardo van Filipijnen
Zakelijke reizigers
Superior Kamer
Ik verbleef één nacht in september 2016
Good Location
Good location if you want it near the airport but too expensive, you can check other hotels
Beoordeeld 28 september 2016

Reed van Verenigde Staten
Gezinnen met jonge kinderen
Superior Kamer
Ik verbleef één nacht in september 2016
Fell short of the mark
Traveled over 30 hours total from US to Cebu. Had stayed here previously and it was quite nice. Picked this hotel specifically because of the location close to the airport and we knew we would be tired. Here are the reasons we will not stay in this hotel ever again. 1. We booked the hotel room four months in advance and paid in advance. Requested late check in. However when we reached the hotel, the room type we requested was not available. Instead of a double bed, we got two single beds. We had planned to sleep with our one-year-old between us, but could not. Harder to keep the child on the bed if we could not be on each side of her on a larger bed. 2. When we asked why the room was not available, they told us it was our fault because we arrived so late. Well, we requested late arrival, and paid four months in advance, you would think they could hold the room for us. Instead, they blamed us for our late arrival (the one we notified them about). 3. In the room, the sheets were damp. It appeared that the room had not been air conditioned for days, and the sheets had absorbed a lot of humidity. At 2 in the morning, with a one year old baby, the last thing you want to do is wake up the child and have the sheets and bedding changed. It was a very uncomfortable sleep in the damp sheets. 4. The staff is usually dressed very professionally. However, on this trip, one of the women behind the counter had the normal Waterfront shirt on (looks very professional) but was wearing blue jeans! ??? Huh ??? Well, you lost a repeat customer forever. Was planning to use the hotel on our trip back to the US next month, but there are so many offerings in the area, we will find one that really wants our business.
Beoordeeld 28 september 2016

John van Filipijnen
Gezinnen met oudere kinderen
Superior Kamer
Ik verbleef één nacht in augustus 2016
waterfront is the best hotel
friendly staff, accesible
Beoordeeld 27 september 2016


1

2

3

1234

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: