Aangenaam 6,8
op basis van 39 beoordelingen

Recente beoordelingen

Selecteer type reiziger
Aangenaam



uit 39 beoordelingen
  • Hygiëne 7,2
  • Faciliteiten 5,8
  • Ligging 7,2
  • Kamercomfort 6,8
  • Service 6,9
  • Verhouding prijs/kwaliteit 6,6
  • Ontbijt/maaltijden 5,7
Sorteer op

Anurax van Singapore
(Echt)paren
Superior
Ik verbleef één nacht in juni 2016
Nice place
Nice place
Beoordeeld 05 juni 2016

Teou van Singapore
Zakelijke reizigers
Superior
Ik verbleef één nacht in mei 2016
nice location and friendly staff
Good location and convenient and close to good eating and drinking places
Beoordeeld 01 juni 2016

Peter van Nieuw-Zeeland
Individuele reizigers
Superior
Ik verbleef 2 nachten in mei 2016
Good location
Good value for Singapore.
Beoordeeld 09 mei 2016

Tenggar van Indonesië
Zakelijke reizigers
Superior
Ik verbleef één nacht in april 2016
Wifi not work to my conputer
wifi could not connect to my computer, asked for cable Lan, it take 1 hrs to get and have to come down, then finally could not use (the network not set up), frustrated...then have to use my own mobile phone to connect to computer, never visit this hotel again. staff : hospitality of staff need to improve by their management...
Beoordeeld 25 april 2016

Stephen van Verenigd Koninkrijk
Zakelijke reizigers
Ik verbleef 2 nachten in maart 2016
Value for money, but small room.
This was a reasonably priced hotel which was value for money. My room was very small, but adequate for a short business trip. Breakfast buffet was acceptable but no more. Location is not convenient for MRT but fine for buses and taxis.
Beoordeeld 01 april 2016

ferdinand van Indonesië
Zakelijke reizigers
Ik verbleef één nacht in maart 2016
Basic room
Price
The hotel room was small, the breakfast is not good
Beoordeeld 23 maart 2016

Michelle van Singapore
(Echt)paren
Superior
Ik verbleef één nacht in oktober 2015
Poor communication with guests
Took me awhile to write this post..there was going to be a temporary cut off of water and I wasn't informed. When I called the front desk, they went "oh, we didn't inform u?"..next thing I know, they slipped a paper under my door as a an "official notice"..too late isn't it?
Beoordeeld 14 maart 2016

Fellya van Indonesië
Groepen
Superior
Ik verbleef één nacht in maart 2016
Good price, good location and nice staffs
Clean, near SGH, affordable price
The receptionists and porter are very kind and helpful, the superior room is a bit small and tidy but the wall is not thick enough to block noises from the corridor to inside the room so it becomes noisy when people walking or talking in the corridor. The Hotel is near enough for people who wants to go to SGH (11 minutes walk) but a bit far if you want to shop around Orchard or Chinatown.
Beoordeeld 09 maart 2016

HUNG van Hong Kong
Individuele reizigers
Superior
Ik verbleef 4 nachten in februari 2016
Acceptable
Convenience
Beoordeeld 06 maart 2016

Irene van Indonesië
(Echt)paren
Superior
Ik verbleef 2 nachten in februari 2016
Room is clean n comfortable, staff members are ni
Room is clean comfortable staff members are nice
Excellent
Beoordeeld 04 maart 2016


1

Selecteer uw loyaliteitsprogramma

Klik op PointsMAX bovenaan de pagina en u zult veel populaire luchtvaartmaatschappijen en loyaliteitsprogramma's zien om uit te kiezen.

2

Kies a kamer met punten

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Bespaar tot wel 4900 punten

Elke toepasbare kamer zal de punten tonen die u met de boeking krijgt

3

Meld aan en verdien punten!

  • Programma Lidmaatschap-ID
  • Ik verblijf niet in de kamers in deze boeking. Ik maak deze boeking voor iemand anders.

Vul uw lidmaatschaps-ID in voor uw gekozen programma tijdens het boeken. U krijgt het aantal bij de boeking getoonde punten nadat u heeft uitgecheckt. Zo simpel is het!

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: